Moderat (11 km)

POI: Fulleda, Punta de l’Argelagar, Nius de metralladores de la Guerra Civil Espanyola, Serra de les Auberedes

Distància total: 10,38 km

Desnivell positiu: 278 m+

Punt de sortida: Fulleda (davant Sala)

Punt d’arribada: Fulleda (davant Sala

Alçada màxima: 597 m

Alçada mínima: 464 m

Recorregut circular:

Descarrega’t l’APP de Wikiloc i segueix aquesta ruta des del teu dispositiu mòbil, prova-ho ara!

Total distance: 10457 m
Max elevation: 597 m
Min elevation: 464 m
Total climbing: 395 m
Total descent: -399 m
Total time: 02:02:34

Fulleda Turisme Actiu us mostra la ruta a peu o familiar de la memòria democràtica Fulleda/Nius de metralladores de la Guerra Civil Espanyola/Fulleda

Aquest és el recorregut amb temàtica “memòria històrica” de la 5a Marxa Heroica de Fulleda. Aquest recorregut amb 10 km de llargada i 328 m de desnivell positiu acumulat visita alguns dels búnquers i trinxeres de la línia de defensa L-2 que hi ha entre els termes de Fulleda i l’Espluga Calba.
És una caminada sense dificultat tècnica però amb algun tram de difícil progressió, té bastants quilòmetres de carreró on un parell de pals de caminar i unes bones sabates ens poden ajudar a completar-lo satisfactòriament.
Aquest recorregut surt de Fulleda per trobar la punta de l’Argelagar, segueix en terme de l’Espluga Calba pel costat del barranc de la Coma de Sant Pere fins trobar els primers búnquers. Continua en direcció a la Roca Tomasa, creua la carretera i baixa cap al fondo dels Masos. Gira a la dreta per trobar la serra de les Auberedes i la puja fins a dalt de tot. Baixa cap a la Font del Solà i segueix per l’antic camí de ferradura de Fulleda a Senan fins al Fondo de les Auberedes. Arriba a Fulleda tot seguint el carreró d’en Ratera.

Tot un descobriment de ruta que sense cap mena de dubte us recomanem des de Fulleda Turisme Actiu.